FITNESS

AKTYWNY SENIOR
Zajęcia ogólnorozwojowe, które poprawią naszą kondycję i ruchomość w stawach, a także wzmocnią mięśnie i pozwolą zgubić zbędne kilogramy
Trening dla osób początkujących i średniozaawansowanych

BODY CONTROL
Trening skupiający się ma kształtowaniu siły funkcjonalnej, gibkości i koordynacji ruchowej bazujący na technikach Pilatesa. Odbywa się w pozycjach wysokich/stojąc, średnich/klęk i niskich/leżenie przy spokojnej muzyce pozwalającej na skupienie, pełną kontrolę ruchów i końcowy relaks.

CROSS TRENING
Jest rozbudowanym podejściem treningowym. Jak już sama nazwa wskazuje „Cross”, czyli z ang. mieszanina (skrzyżowanie) wielu różnorodnych dyscyplin takich jak np. dwubój siłowy, akrobatyka oraz wszelkiego rodzaju sporty wytrzymałościowe, których pierwotnym założeniem jest poprawa ludzkiej funkcjonalności. Tak więc jest to aktywność fizyczna polegająca na przełamywaniu fizycznych ograniczeń, a przede wszystkim walki z samym sobą.

FBW (FULL BODY WORKOUT)
Potocznie nazywany treningiem całego ciała, jest to jedna z metod treningu, gdzie możemy wykonywać na jednej sesji ćwiczenia na wszystkie grupy mięśniowe. Dzięki temu możemy zaoszczędzić dużo czasu, a przy tym poprawić sprawność fizyczną, zgubić tkankę tłuszczową oraz ograniczyć monotonię poprzez ciągle zmiany ćwiczeń.

FITBALL
Forma ruchu wykorzystująca dużą gumową piłkę, to idealna alternatywa dla wszystkich osób chcących połączyć aktywny tryb życia ze świetną zabawą. Kulisty kształt wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni stabilizujących ciało, co wiąże się z potrzebą utrzymywania równowagi podczas wysiłku. Do zalet ćwiczeń z ową piłką należy duża ich skuteczność połączona z zabawą, brak ograniczeń wiekowych oraz możliwość wykonywania ćwiczeń praktycznie w każdym miejscu.

JUMPING – czyli fitness na trampolinach
Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.

KEEP FIT
Zajęcia pomagające utrzymać siłę mięśniową i zachować pełen zakres ruchu w stawach, poprawiające koordynację ruchową, a także uwzględniające profilaktykę chorób wieku dojrzałego. Spokojne, proste zestawy ćwiczeń z wykorzystaniem różnego sprzętu do zajęć fitness.

KIDSBOXING
Ogólnorozwojowe zajęcia dla dzieci z elementami boksu i kickboxingu. Doskonale rozwijają cechy motoryczne, koordynację ruchową, zwinność, gibkość oraz wspierają prawidłowy rozwój psychofizyczny dziecka. Świetna alternatywa dla gier komputerowych 🙂

PŁASKI BRZUCH, SEXI PUPA
Jędrna i kształtna pupa oraz płaski brzuszek to kluczowe elementy ponętnego ciała – u obu płci! Przy odrobinie wytrwałości każdy może mieć pośladki, które będą wyglądały oszałamiająco – w dżinsach i bez! Są to zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni brzucha i ujędrnienie pośladków.

POWER PUMP – czyli Body Pump
Specyficzny rodzaj ćwiczeń z użyciem sztangi.
Ich ideą są sekwencje ćwiczeń wykonywanych gryfem, na który każdy z uczestników indywidualnie nakłada odpowiadające mu obciążenie. Wykonywane są ćwiczenia wielostawowe złożone, jak np. przysiady czy wyrzuty, a wszystko to pod wodzą trenera pokazującego po kolei każdy ruch.

STRETCHING
Zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania.

TABATA
Intensywny trening interwałowy przyspieszający spalanie tkanki tłuszczowej, poprawiający metabolizm, a przede wszystkim naszą wydolność.
Trening dla osób średnio- i zaawansowanych.

WOMENBOXING
Bezkontaktowa forma kickboxingu przeznaczona specjalnie dla pań w celu poprawy kondycji, pewności siebie i spaleniu zbędnej tkanki tłuszczowej. Warto zaznaczyć, że womenboxing jest idealną dyscypliną dla pań mających stresujący tryb życia, gdyż przez trening pozbywamy się mnóstwa negatywnych emocji.

ZUMBA
Forma aerobiku, która łączy w sobie latynoskie kroki taneczne z elementami typowymi dla zajęć fitness. Zumba to trening cardio do muzyki salsy, flamenco, samby, cha-chy czy hip-hopu, a także egzotycznej muzyki indyjskiej, afrykańskiej czy tej z Bollywood. Elementy treningu interwałowego i wzmacniającego powodują że spalamy kalorie dobrze się bawiąc.
Trening dla wszystkich bez względu na stopień zaawansowania, czy też wiek ćwiczących.

IMG_5250 IMG_5242 IMG_1672 IMG_1599 IMG_1659